Hilma trevligt

God morgon,

Igår var jag på IKEA min min fina vän Frallan, hade himla trevligt. Sen mötte vi hans bror för att gå och köpa lite byggsaker.
Vi avslutade kvällen med att vara hemma hos Frallan och städa, ganska kul ändå :)
Handlade massa mat också  på ett ställe i närheten så sjukt biligt ställe....

Idag har jag en massa planer. Förs ska jag gå förbi Frallan på hans jobb och sen ska jag klippa mig. Måste ringa och boka tid nu bara och hoppas att dom har en bra tid.. Sen tror jag om Alex mår bättre så ska jag hem till honom och sen ska vi ut och festa :) Kommer bli super som vanligt...

Hörs sen och ha en trevlig helg.



Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0