Turné

God morgon,

Jag har varit runt om i Sverige eller jag har varit i Göteborg, Malmö och nu är jag i Stockholm. Därför har jag inte skrivit något... Det var trevligt i Både Göteborg och Malmö var ju där med jobbet så det var kul, roligt att inte bara sitta på kontoret utan också komma iväg ibland... Igår gick jag upp kl 05 då vi var i Malmö och skulle åka till Kista för att vara på mässa, snacka om att jag var slut som artist igår.. Igår fyllde även "svärmor" år så var hemma hos henne för att fira. Och idag ska jag hem till Kasper för att han har AW/Inflyttningsfest så det kommer bli super trevligt... Nu beffiner jag mig i Kista på ekonomimässan. Men vi hörs sen...

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0