Träning

God eftermiddag,

Jag har haft så fullt upp både privat och på jobbet. att jag inte riktigt har hunnit med mitt liv. Har inte kollat på alla mina serier. följer ju typ 100 st. nee men 10 kanske, sen nu så följer jag Robinson och Idol och igår såg jag idol annars har jag sovit och jobbat över så att jag har missat hela veckan..

Jag har även börjar springa på luncherna, och slutat äta onyttiga saker. Nu är det tid för att gå ned. Vet inte riktigt vad som hände under sommaren, men nu känner jag att fortsätter jag gå upp så kommer jag inte att komma in i min vinterjacka.

Vi kommer även ha en tävling på jobbet där vi kommer att få en stegräknare, jag har valt ut ett lag så nu är vi 5 personer som ska vinna över alla andra. Och jag tror verkligen på mitt lag, jag är seriös och jag hoppas verkligen på att de i mitt lag är som mig..


En bränd jag från Ibiza
Nu måste jag jobba skriver mer sen...

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0