Städa, fest & fest

God morgon,

Blev inget blogg inlägg igår på kvällen heller. Gick och la mig kl 19. Helt sjukt och vaknade nu.. Fy fan vad trött och bakis jag var igår... Jag missade till och med Robinson igår, illa får vänta tills jag kommer hem och kollar på svt play.... Iaf så mår jag riktigt bra nu pigg och allt.. Ikvällens planer är tyvärr mindre kul, måste försöka städa och tvätta då allt ser ut som hej kom och hjälp mig hemma. Min pojkvän har jobbat tidigt hela veckan och han hinner inte heller att städa och jag har så mycketatt göra, lagatmat och sen sover jag så helgen är min och pojkvänens dag att städa...

På lördag blir det lite roligare för då ska jag på fest hos Sanaz Cover youre face. Ska verkligen bli super kul. Och på söndag fortsätter festandet fast på Patricia där vi ska äta middag och festa hela kvällen, tror dock inte att jag kommer må så bra på måndag...


Sanaz fest förra året.
Men nu måste jag forsätta att jobba

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0