Simma

God eftermiddag eller vad säger man vid den här tiden?

Jag har haft så fullt upp på jobbet idag så jag vet inte riktigt vart jag ska tavägen. En har gått hem.. Så nu är vi två.. Igår gick jag ju och tränade det gick bra körde bara ett snabbt pass på 45 minuter... Men ska ju träna idag, idag ska jag träna med Dennis vi ska först träna och sen simma, eller jag ska iaf träna först sen så simma... Tycker att det är bra att Sats typ har allt att erbjuda :)



Dennis, jag & Alex
Får se hur länge jag blir kvar på jobbet iom att det är så mycket...

Känner mig ganska duktig som tränar ganska mycket, men känner mig mindre bra som dricker en burk cola. Men det tränar jag bort idag :) hahaha... Ikväll kommer Robinson så det ska bli spännande. Läste dock att det är ännu någon olycka som händer illa...



Men nu måste jag återgå till jobbet....

Hörs sen

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0