Så mycket att göra

Heey

Verkligen super ledsen att jag inte har sktivit. Jag har haft så sjukt mycket att göra.
I fredags var jag med mina vänner på grönalund hade så sjukt kul, och nej vi var verkligen inte där för Håkan, har inget emot honom men gillar verkligen inte hans musik.. Blev illamående av popexpressen och allt annat skit som jag åkte. Tycker nog bäst om kärlekstunneln som man inte blir åksjuk av :)


En fin bild på vänster Juan, jag Sanaz och Frallan :)
Har gått en utbildning i helgen inom hbt och heder som har varit super spännande och lärorikt. Har träffat en hel del super sköna männiksor och hört lite om deras berättelse och varför dom vill jobba med heder....

Jag sitter fortfarande på jobbet och kommer sitta här till kl 9. Har så sjukt mycket att fixa, men tar en liten bloggpaus.


Alex, Pia och jag

Sen på lördagen var jag ute, fast ändå inte. Alex var dj så jag och Sanaz hjälpte honom lite.


Sjukt kul var det iaf kom hem kl 4 och skulle vara på utbildningen kl 09, men som tur var utbildningen så intressant att jag inte ens var trött. Däremot när jag kom hem var jag så död att det första jag gjorde var att sova...

Idag har jag börjat fundera på ifall jag ska köpa ett husdjur. Jag funderar på att köpa en Afrikansk Pygme Igelkott. Jag vet att det är sjukt att ha en igelkott som husdjur, men dessa igelkottar är tama och självklart så kommer jag ta hand om igelkotten på bästa sätt....


Nu måste jag jobba lite mer.


Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0