Nya mål nya tag

God morgon,

Nu befinner jag mig på jobbet, tidig dag idag mend et kan vara skönt det med. Har ju möte idag så kan vara därför?

Igår hade jag en trevlig kväll med min pojkis vi kollade på film åt god mat. Filmerna vi såg var sådär den första filmne var bättre än den andra. Den första filmen handlade om en mamma med två barn som blev tillsammans med barnvakten.. Och den andra filmen handlade om en par som skulle gifta sig var av bruden inte hade träffat hennes blivande svärmor. Den var okej men inte så bra ändå, ingen bio film om man säger så...

Idag är mina planer att träna, jag tror att jag har bestämt mig för att börja träna 5 gånger i veckan. Jag kommer att träna typ en 30-60 minuter varje dag. För annars kommer kroppen inte att palla. Får se om jag kör zumba någon dag också. Det är något som jag tycker är kul...

Jag har ju en del ångest över hur min kropp såg ut för 5 år sedan så det är bara att ligga i, men jag hoppas bara att jag inte tröttnar på att träna...



En bild på mig när jag dansade samba för 5 år sedan detta är målet..

Vi hörs sen

Puss och kram

Sheila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0