Konstig AW

Hej Hej,

Nu sitter jag på jobbet, slutade för en stund sen. Har inte skrivit något här då jag varit upptaget med allt mellan himel och jord. Idag ska jag på AW blev inte riktigt den AW som vi tänkt oss, men det gör inget det blir bra ändå..

Juste idag var det Antons sista dag vilket jag tycker är super tråkigt, men han kommer nog att trivas super bra på sitt nya jobb och jag önskar honom all lycka i framtiden....


I helgen ska jag först till min moster imorgon och hjälpa henne med flytt av möbler och så, sen imorgon så har jag blivit bjuden hem till Alex så ska nog vara där en stund på kvällen.. Och på söndag blir det nog tvätta som alla andra dagar?



Men vi hörs sen

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0