IKEA

God efetrmiddag,

Försökte att skriva ett inlägg tidigare idag, men det gick ju inte :(

Igår var jag så sjukt upptagen att jag inte skrev något, jag lagade soppa och pannkakor till mig och David gick riktigt bra, så åt soppa till lunch idag och kommer säkert att äta det till middag också...  Igår kollade jag på Robinson det var tråkigt med det som hände med Petra, läste på hennes sida om vad som hade hänt henne, tror att hon hade kommit långt... 

Idag ska jag träffa min vän Frallan vi ska åka till IKEA så det ska bli super skoj... :)

Fick även en inbjudan av Sanaz på hennes 21 års fest som om ska ha, hon kommer ha cover your face tema så det ska bli super. Jag vet redan vad jag ska ha för något kommer ha en super fin mask från Venedig och min pojkis vet jag inte riktigt vad han ska ha på sig, något bra hoppas jag. Har ju en batman mask hemma, men tror inte att han vill ha den...

Nu måste jag fortsätta jobba vi hörs sen.

Puss och kram

Sheila  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0