Grönan

god morgon,

Igår var jag och tänade på Sats Vasastan, där har dom pool. så efter träningen hoppade jag in i poolen, sjukt skönt att få bada efter att man har tränat.. Gick dit med Dennis så det var kul att få lite sällskap. Efetr det gick vi till Kungshallarna och åt gott... Kanske ska träna där en eller två gånger i veckan, Sats Gärdet är ju bra, men dom saknar ju en pool.

Igår såg jag även å Robinson, lite besbviken som vanligt då det är folk som hoppar av hela tiden. Tråkigt tycker jag när det fortfrande var så många som sökte. Jag kan också förstå varför de hoppade av också. Man kanske inte tänkte riktigt att man var tvungen att kanske offra sitt liv för att vara med.. Men att få lite sår här och var det är ju något man vet innan man söker att man kanske kan få.. Jag har ju tittat på Robinson tidigare och de avsnitt som man har missat står ju ofta i tidningen att det har hänt en olycka med någon utav deltagarna. Det är ju saker som händer men allt detta vet man ju innan, men nog tjatat om Robinson....


Idag ska jag ha super kul och träffa mina favriter vi ska till grönan så efter jobbet så åker jag direkt till grönan och kommer ha super kul där...


Vi som ska till Grönanm och sen kommer det lite fler folk tror jag..  Bilen är tagen från Pride inne på NK.

Vi hörs sen för nu måste jag jobba...

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0