Bokrelease: Hbt & heder

God morgon,

Nu sitter jag på jobbet. Hade en riktigt tuff morgon... Igår när jag slutade gick jag och tränade i en timme, körde crossen, vet inte riktigt vad det heter, men den är bra för ben och armar.. Efter det åkte jag hem och åt falukorv med makaroner super gott och till efterrätt åt vi banan med chocklad. Super bra till Idol...


Och nu när jag kom till jobbet har jag fått en present från min kollega Sophia, hon har varit i Lissabon och köpt en tupp, det är en tupp som bringar tur i köket. Har två hemma i köket så denna får bringa tur på jobbet om det går? Jätte snällt iaf...


Idag ska jag på Bokrelease: Hbt & heder så det ska bli sjukt spännande. Hela helgen kommer jag ju att ha utbilning inom hbt och heder. Jag har ju föreläst om såndat tidigare så det är vekligen jätte kul och ett viktigt ämne...




En bild från utbildningen som vi hade i London.

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0