2011-09-19

God eftermiddag,

Känner mig riktigt dålig som inte har skrivit har haft fullt upp hela helge, I fredags städade jag hela dagen. Sen så i lördags var jag på Sanaz 21års fest Cover your face som var super kul och mysigt...

Och idag fyller min älskade Sanaz 21 år. Så ett stort grattis på födelsedagen babe <3

Sen igår var jag på Patricia med Alex och mamma... Känner mig lite hemsk som kom sent till jobbet i morse. Kom en timme försent. Tror inte att mitt alarm funkade, eller så hörde jag det inte :S Och när jag kom hem glömde jag ställa min pojkväns alarm som jag alltid gör...

Jaja nu har kag lunch, men ska jobba lite eftersom att jag var sen..

Men vi hörs sen


Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0