Tävlingen har börjat

God morgon,

Stegtävlingen har börjat på jobbet och jag känner mig laddad. Jag gick till jobbet från Slussen tog ca en timme men nu är jag på topp och jag tror att jag leder tävlingen. För mig är det viktigt att vi vinner då jag är en person som hatar att förlora. Jag hoppas att alla i laget kommer ge allt. så mitt lag är ett vinnar lag. På söndag ska jag väga mig för att se om det har blivit någon förändring. Hoppas Hoppas..  Igår kollade jag på Robinson och jag önskar verkligen att jag fick vara med. Visst är det jobbigt att vara med men jag tror att man vet vad man ger sig in i när det börjar. Eller kanske inte riktigt men ändå... Om det kommer en till säsong ska jag söka och då ska jag komma med.



Hörs sen

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0