Ta det lugnt

God morgon,

Japp då har dom avslutat tävlingen på jobbet för att starta om den på fredag igen, tyvärr så var det många som hade problem med sina stegmätare, jag fick också tillslut problem med min. Kan tycka att det var lite jobbigt att starta om tävlingen då jag gått mest av alla tror jag iaf. Men jag gick iaf ned två killa så för mig är det helt okej, och då tar jag nya tag på fredag :)

Idag ska jag ta det lugnt hemma har jag tänkt inte stressa eller något bara vila och sova djupt. Tror att min kropp behöver det efter att ha jobbat så mycket och stressat så som jag har gjort.

Nu ska jag återgå till jobbet vi hörs sen.

Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0