Hur mycket jag väger

God kväll,

Min blogg kommer att ta en vändning, jag själv känner att jag inte mår så bra och orsaken till det är att jag nu gått upp super mycket. Jag vet att en "tjej" inte ska tala om sin vikt, men så stora problem har jag inte.. Eller okej lite har jag ändå.. Tanken är nu iaf att jag ska börja träna ordentligt och bra är iaf denna tävling som börjar i slutet av denna vecka början på nästa att vi får en stegräknare av jobbet. Jag kommer verkligen kämpa mycket för att vinna tävlingen tillsammans med mina lagkamramter.
Tror verkligen att det kommer bli super bra samtidigt som det gör att jag kommer vilja röra på mig mer...
Iaf just nu väger jag 78 kg. Har aldrig vägt så mycket i hela mitt liv, mitt BMI är på 29,4 och 30+ då har man fetma. Jag respekterar de personer som väger mycket och inte vill göra något åt saken, men jag själv kommer inte må bra om jag fortsätter gå upp i vikt.
Jag gör detta för min skull och bara min skull. Iaf här är tanken att jag ska skriva vad jag äter och vad jag gör om dagarna. Som de flesta har förstått så har jag ett jobb som är mellan 08:00 - 16:40 men där i mellan springer jag på luncherna och äter olika saker. Idag sprang/gick jag runt Kaknästornet.
Men imorgon börjar jag på allvar. Tanken är att jag ska gå upp vid kl 05 för att gå ut och gå och sedan äta en stor frukost och åka till jobbet... Iaf så kan jag visa en bild på hur jag såg ut förr och hur jag ser ut nu.. Ganska stor skillnad. Jag har även slutat att dricka, får börja dricka igen när jag väger 60 kg. så nu är det bara 18 kg kvar.. Kul. Jag kommer även att skriva in här i slutet på varje vecka hur mycket jag väger. Men nu ska jag läsa min bok och sen sova, ska ju upp vid 05. Hörs sen





Puss och kram

Sheila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0