Behövde ha en paus

Hej,

Nu har jag haft en lång paus. Känner att det är dags att komma tillbaka.
Jag har bytt tjänst, vart i Italien, åker till Ibiza på måndag så livet är bra... Iaf så sitter jag nu på jobbet och jobbar för fullt, eller jag tar det ganska lugnt då alla är på semester och det inte finns så mycket för mig att göra.
Kan ju tala om att Italien (Lipari) där min pojkvän fortfarande befinner sig var underbart. Var där i två veckor och levde livet. Nästa vecka åker jag till Ibiza men Elin och Jami, gissa om det kommer bli fest?

Kommer hur som helst bli underbart. Känner att allt går bra och har många roliga planer i år.

Men mer om mina planer får ni veta senare...


En bild på mig och den vackraste <3

Puss och kram

Sheila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0