The New York Aquarium

hej alla fina,

klockan är nu 01 och jag kan inte sova, gick upp från sägen klockan 12 och nu kommer jag inte kunna somna om, min pojkvän sover och jag kollar på 2 1/2 men. Jag har fått stora problem med sömnen sedan jag kom hem från New York, men det kanske inte är så konstigt då det är 6 timmars tidskillnad. jag har iaf haft en skön helg, bara tagit det lugnt har inte gått ut eller något på hela helgen.. Om några timmar ska jag åka till jobbet, ska bli lite kul faktiskt, har fått en ny chef så hoppas att det blir bra. Tror dock att det kommer bli en del som slutar vilket är super tråkigt, hoppas verkigen inte att fel personer slutar..

Här är lite bilder som tag tog i New York från The New York Aquarium.


En kompis som ville säga hej.


Nu ska jag fortsätta kolla på tv.
Hörs sen.

puss och kram

Sheila Woods


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0