New York

Hej,

Nu har det verkligen gått ett bra tag sedan jag skrev här. Vet ni vad jag har hunnit göra?
Jag har varit i New York och fy fan vilken härlig stad. gillar verkligen staden. helt underbar alla männiksor är verkligen super snälla. eller iaf de jag träffade, har hört annat. Jag åkte dit tillsammans med mamma och vi gjorde massa saker, men framföralt shopping fanns hur mycket som helt att köpa. Jag landade idag kl 2 och det var lika bra då pengarna började ta slut, vill inte leva på min pojkvän fast jag ändå kommer att göra det i slutet på denna månad. Har köpt massa Victora´s Secrets. vart på zoo och aqvarium.


en bild från aqvariumet i New York. jag har tagit hur mycket bilder som helst så tanken är att jag kommer lägga upp bilderna dag för dag kanske? men får se hur jag löser allt. var iaf i U.S.A i 12 dagar tror jag att det blev.

Nu måste jag sova för börjar bli lite trött nu..

Hörs imorgon,


Puss och kram

Sheila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0