lägga sig kl 20.

God kväll,

just nu sitter jag och väntar på att andra delen av idol ska börja, killen har gått och lagt sig. I den här familjen går man och lägger sig redan klockan 20, men idag är det fredag så vi är uppe extra sent typ innan kl 00:00.

iaf dagen på jobbet gick undan, ganska fort måste jag säga att det gick, min ångest lättade lite, men självklart tänker jag på jobbet och hur mycket jag snackar..

Har iaf anmält mig och Magnus till talangjakten som vi ska ha med jobbet, nu måste jag bara komma på vad vi ska göra, tror att vi ska öva imorgon.

Kan ju lägga upp lite bilder från Usa, har ju bara lagt upp New York Aquarium har ju en hel del kvar...

Central Park & Central Park Zoo


Hörs imorgon,
trevlig helg.

Puss och kram

Sheila Woods


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0