Inte det bästa humöret

heyy,

Har märkt att mina bilder blir kontstiga eller för stora när jag laddar upp dom så nu får det bli den trögare vägen, men men...
Iaf så är jag kanske inte på det bästa humöret just nu, tydligen så är jag lika omtyckt på jobbet som jag trodde att jag var och tydligen är det för att jag "snackar" mycket.. okej alla vet att jag pratar jätte mycket, men jag trodde aldrig att det skulle ha att göra med att jag pratar med andra människor. Visst jag kan ta att jag är en person som pratar mycket, skvallrar gör jag en del, sprider skvaller vidare gör jag nog också, men det är aldrig jag som startar det eller ibland händer det att jag startar saker, men det jag startar är jag säker på, jag är inte den personen som ljuger absolut inte och jag skulle aldrig säga något som skulle göra någon illa, eller jo kanske finns ju personer som kanske bör tänka på hur dom ser ut och så...
Dock är jag ingen person som skäms, jag är den jag är. Jag vet att jag kan vara riktigt jobbig, jag är en person som hörs och syns. Min förra chef bad mig lugna ned mig, han tyckte att det jag absolut är bäst på kommer att bli till min nackdel. Jag tror iaf att jag kommer komma långt med min röst, jag kan inte sjunga men prata kan jag...


jaja, avslutar kvällen med ett gnälligt inlägg inte ofta...


Bild på mig från Göteborg

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0