Ny tjänst

God morgon,

Nu befinner jag mig på jobbet. och detta är min sista dag med min gamla tjänst, har ju bytt tjänst men är kvar på företaget. Känns verkligen spännande att komma in i en ny grupp med nya människor och ett nytt område.  

Idag ska jag träna gå och träna efter jobbet känner verkligen att det är något som jag behöver göra då byxorna börjar bli försmå och jag inte vill köpa nya. Sen är min kåndis som en 45 åring iaf enligt wii... Så nu ska jag ta träningen på alvar och börja träna 3-4 gånger i veckan får se hur det blir. Jag tror att det viktigaste är att inte träna för hårt för då blir man bara trött och inte orkar mer. 

Men men, Nu måste jag iaf fortsätta jobba, 

Hörs sen alla underbara 

Bild från Pride tåget :)


Puss puss

Sheila  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0