Tacos

God kväll,
Nu sitter jag i soffan tillsammans med min kille. Igår var vi hemma hos hans familj och packat en del saker som han ska ha nu när vi bor tillsammans...
Idag har vi varit duktiga, vi har tvättat eller vi håller fortfarande på att tvätta sen har vi lagat tacos. Sjukt jävla gott och snart ska vi hämta tvätten.
Om en stund ska vi kolla på någon bra film och äta massa grönsaker med dipp :)
Imorgon blir det jobb och kanske lite shopping? :)
Juste jag har bytt plats efter att ha varit på samma plats i över 2 år ska jag byta lite jobbigt, men det kommer nog bli bra. Vart inte så nöjd förra veckan men ska få byta igen...
Sen måste köpa en grej till vårat hem. Så att jag har mer koll om vad som händer under veckorna :)
Lägger upp en bild på det imorgon om jag köper den..
Men vi hörs imorgon alla underbara
Puss O kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0