packat och klart

Heey,


Nu sitter jag har hemma hos Barry eller vad man nu ska saga. Det ar ju aven hans hem...
Idag har jag varit och handlat det sista idag. Och shiit min resvaska vager for javla mycket. Och nastan alla mina pengar ar slut :(

Men jag ar glad anda. Eller glad blir jag nog nar jag vet att jag ar hemma igen och allt som jag har kopt kom med mig hem...
Sista dagen spenderade jag i Primark, vart annars?
Hade iaf en trevlig dag med mig sjalv i det trakiga vadret... Tog aven en sovmorgon for att jag satt uppe till kl 2 och kollade pa idol.. Sa det skulle nog anda funka att bo har, har ju internet och kan folja alla mina serier harifran...

Men man far tyvarr inte sa bra betalt har sa det skulle nog inte funka for mig anda...

Sa imorgon ska jag aka hem kommer bli trakigt men kul att fa mysa och umgas med min pojkvan och alla andra..
Landar iof kl 23.30 i skavsta, sa far traffa alla under helgen. For pa ferdag firar jag och min pojjkis 6 1/2 ar.. Sa da ska vi ut och ata hoppas jag, har du rad alskling? hahaha

Men nu ska jag kolla pa lite tv...

Vi hors sen.

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0