Hoppas på bra saker

Heyy,
Idag har varit en rolig dag med massa saker som händer hela tiden...
Telefonen bara ringer och jag har saker att ordna. Men det är kul. Gillar att ha många bollar i luften.. Idag gick jag hem i tid, tro det eller ej. Helt sjukt brukar alltid sitta kvar minst 15 minuter...
Imorgon kommer iaf bli en viktig dag. Det kommer bli en massa förändringar hoppas bara att det är bra saker som kommer hända. Har hört lite, så får se om jag kommer vara på ett bra humör eller inte?
Sen så ska jag åka hem till min pojkväns familj och fira hans mamma. Då hon fyllde år igår. Sen är det att åka hem och packa för jag åker ju till England på lördag.. Kommer bli hur bra som helst och massa shopping. Längtar...
Nu ska jag sitta och kolla på en tråkigt match som min pojjkis kollar på...
Hörs imorgon.
God natt
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0