Grattis Sanaz 20 år

Hejsan hejsan,
Juste nu kanske jag inte är den bästa på att komma ihåg saker. Tänk er jag har glömt bort att se gossip och OTH som släpptes förra veckan.. Hur dåligt är inte det? Sanaz ringde mig och frågade om jag hade sett dom och neej jag döör det hade jag missat...
Jag har inte bloggat på länge heller...
Igår var jag ute och firade Sanaz hon fyller 20 år idag.
Sanaz och jag
Ett stort grattis. Vi var på Lobby och hade det trevligt...
Idag är dagen som många har längtat efter. Så idag ska jag gå och rösta egentligen så orkar jag inte, men måste göra det, för pallar man inte får man inte heller klaga....
Men nu ska jag gå och rösta och kolla om tvättstugan är ledig...
Lovar att skriva mer.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0