Brighton imorgon

Heyy,

Nu sitter jag hemma i England och bara tar det lugnt... Gick upp sjukt tidigt idag da vi gick till marknaden. Hittade en mossa som jag kopte fan sjukt javla kallt var det har...

Sen har jag sjalvklart kopt en massa choklad som jag kommer ata :) Nu ar det en paus i tavlingen som jag har :P men seriost sa kommer den tavlingen att borja galla for mig den 15de oktober da kommer jag kora har och tro det eller ej jag kommer att vinna. Jag ar en person som inte ger upp och det kommer jag inte att gora heller. Visst nar tavlingen ar slut kommer jag saker ga upp till det dubbla, men da ar tavlingen over sa da ar det ingen fara..


Imorgon sa ska jag aka in till Brighton for att shoppa. Och den forsta affaren som jag kommer besoka ar Primark. Finns fan ingen affar som ar battre an den...

Sen far vi ses vad jag hittar pa. kanske ska aka till ett annat stalla pa eftermiddagen far se hur mycket tid jag har.. Men nu ska jag fortsatta kolla pa tv..

Vi hors sen

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0