Mycket trevlig

Heyy,
Igår var jag ute med jobbet. Hade super kul. Vi var på en Libanesisk restaurang och åt massa goda saker.
Hade hur trevligt som helst.. Och så körde vi en rolig frågesport. Trodde att det skulle gå bättre, men det visar sig att man inte känner sina kollegor så bra som man tror.
Sen gick vi vidare till Berns där jag drack massa goda drinkar och många var alkoholfira. Hade iaf super kul... Hoppas att julfesten blir lika bra... Det är en del som har ångest inför julfesten då vi ska ha en talangjakt, men eftersom att jag har varit med på så många kommer det bli super kul..
Nu ska jag gå hem till min pappa för att hämta mina extra nycklar då jag glömde mina på jobbet och sen blir det kalas hos mamma då Ophelia fyllde år i veckan..
Hörs sen.
Puss och kram Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0