Börjat banta

Hejsan,
Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev något här. Sitter just nu framför idol.. Jag har börjat med min bantning på riktigt nu, har ju en tävling mot Kasper. Och det handlar om vem som går ned mest i % och inte vikt...
Just nu ser det inte så ljust ut, jag har ju gått upp 4 kg medan han har gått ned 4 kg Men jag jobbar på det. Och tävlingen har ju precis börjat, eller iaf för mig... Tävlingen avslutats den 22 december..
Jag har även fått min Iphone 4 men tyvärr funkar inte mitt kort än, utan det aktiveras imorgon.. Så då blir det en massa bilder och annat skojj...
Nu ska jag fortsätta kolla på idol..
Hörs sen.
Puss puss
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0