God morgon Tyvärr blev det inte så mycket ...

img_2508 (MMS)

God morgon Tyvärr blev det inte så mycket bloggande igår.  Men igår gjorde jag något nytt. Jag har ju inte direkt sagt vad jag jobbar med då jag vill ha det så hemligt som möjligt, men jag är en säljare kan man säga. Så igår kom en kund till kontoret vilket är ovanligt. Så jag fick träffa den här kunden vilket var riktigt kul istället för att ta allt på telefon så jag hoppas att det sker mer kund kontakt på det här sättet.  Joggade inte imorse så det var lite synd, vaknade för sent. Får ta det ikväll hos moster då jag ska vara barnvakt åt mina två söta kusiner. Vi hörs sen. På bild (Thomas och me ) Puss och kram Sheila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0