tiden gar verkligen snabbt

Heyy,

Nu sitter jag i koket igen och vantar pa enegntligen ingenting..
Har packat mina saker sa allt ar klart. Ska aka till flygplatsen klockan 17.
Ska bli skont att fa komma hem, men trakigt att fa lamna.. Dom som bor har ar som en familj och behandlar mig som en i familjen.
Det kanske inte ar sa kopnstigt dom har bott har i 15 ar...

Tiden gar verkligen snabbt...

Och om en vecka da kommer min alskling hem.
Ska bli riktigt underbart att fa traffa honom igen. Har inte sett honom sen i januari...

Och snart tack och lov ar jag klar med skolan och allt..

Ska bli sa sjukt bra...

Tank att efter att a gatt i skolan sa lange som jag har gjort att antligen fa ga ut...
Ska bli riktigt skon...

Nu maste jag tyvarr lamna er och lasa lite...

Vi hors sen, kanske nar jag ar hemma eller innan far se...


Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0