Ta vara på tiden

God morgon,

Mycket har hänt sedan jag skrev.. i torsdags skulle min pojjkis komma hem men något hände med planet vilket gjorde att han inte kunde komma, planet var sent så han skulle ha missat det andra flyget från Tyskland.. Så jag gick ut med jobbet. vilket var kul iaf.. Vi spelade boule och gick ut och dansade efter...

Nu iaf sitter jag hemma hos min pojkvän och han är hemma.. Så skönt att få vara med honom. vi har ju inte setts sen januari så det har vart ett bra tag.. Så nu ska jag ta vara på denna tid som vi är med varandra för efter den 8de så åker han tillbaka och kommer hem igen i september eller oktober vi får se när det blir. Så det gäller att ta vara på tiden...


Nu ska vi snart åka till Täby centrum och handla lite.. Vi hörs sen.


Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0