orkar egentligen inte med allt

Nu är jag så trött.
Jag har pluggat i flera timmar. Men nu är jag klar, eller nästan. Imorgon måste jag läsa på lite om religion och sen har jag ett prov i naturkunskap. och sen ska jag prata om Drottningholm. Sen är jag äntligen klar med allt som har med Tibble att göra.
Ska bli så underbart att få sluta och jobba.. Ska bli riktigt bra...
Igår var jag och städade samba förodet så nu kan man gå där igen.. Sen efter det åkte jag hem och kollade på mina serier. och shiit jag vet inte hur mycket jag grät. det var så hemskt. folk blev mördade skjutna och allt hemskt hände.. Nu vet jag inte när det börjar igen.. Tror tyvärr att det kommer bli en lång paus :(
Men men..
Nu ska jag sova för imorgon måste jag upp tidigt orkar inte men men..
God natt ochPuss puss
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0