Har hittat min klanning <3

Heyy!!

Sorry att jag inte har skrivit nagot...

Har verkligen gjort sa super mycket har....

Jag har storhandlat pa primark.. och kommer ga dit imorgon..
Ska aven kopa min studentklanning imorgon.. Har hittat en affar som har sjukt snygga kalder sa nar jag kommer hem till Sverige blir det att bestalla massa snygga skor och klanningar... Jag door sa snygga ar dom...

Iaf det ar vad jag har gjort idag + att jag at pa KFC basta basta me looove....

Nu maste jag ga upp och lasa en javla bok som jag ska ha skrivit klart om imorgon...

Hatar detta..

Men vi hors imorgon igen.. Efter all min shopping. Bilder far ni nar jag har kommit tillbaka till Sverige da jag tagit kort med min iphone...

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0