Grattis Sara

God kväll,
det var ett bra tag sen jag skrev, har gjort en massa roliga saker...
Igår var jag på Battis dansuppvisning vilket var kul och hon var duktig...
Idag gick jag upp och jobbade, slutade dock klockan 12 för att jag åkte till min lärare för att ha en grillmiddag vilket vi hade med klassen. Super trevligt var det...
Efter det åkte jag hem tog det lite lugnt och sen åkte jag hem till Sara som fyller 20 år idag... Ett stort grattis. Verkligen jätte trevligt hemma hos henne. Några tjejer från klassen var där så det var kul...
Jag orkar inte gå ut då jag fortfarande är sjuk så åkte hem och ska nu kolla på Gossip Girl och sedan sova för imorgon ska jag ha dans... Vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0