2 skoldagar kvar

God kväll,
Jag är fortfarande sjuk och har varit det hela veckan, känns jobbigt att vara hemma och inte ens göra något.
Har kollat klart på hela säsongen av True blodd och är snart klar med the good wife.. Börjar bli riktigt tråkigt...
En sak som är bra eller som jag har räknat ut är att jag typ bara har två skoldagar kvar...
Jag är ju sjuk så ska inte till skolan imorgon. Sen måndagar och tisdagar är jag ledig. Och på onsdag ska vi hem till min lärare för att grilla... Torsdag och fredag har vi lov dagar...
Så super bra, däremot har jag två prov som jag måste göra samt en uppgift med en lärare. Ska se om jag kan göra allt på en gång...  och sen efter den 18de så ska allt vara inne så efter det datumet behöver man inte gå till skolan..
Och jag reser ju till England den 15de - 20de maj.. Så jiiippii  det betyder att jag ska gå till skolan den 3de när jag tar studenten och en dag till då jag har prov..
Shiit kan förstå om ingen fattar vad jag skrivit skyller på att jag är sjuk...
God natt
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0