tiden går snabbt, snart är jag 25, är gift och har barn

Heyy!

Idag har jag haft en lång men ändå bra dag.. Dagen började med att vi var på Sveavägen 90 där de pratade om facket i flera timmar. Det var faktiskt kul, och jag kände att det kanske inte är så dumt att gå med i facket. Men än så länge kommer jag ej gå med, får se vad som händer senare i livet, men just nu så tänker jag stanna och vara en vanlig anställd som inte ställer till med en massa problem...

Juste jag tänkte ha ett kalas för min släkt hemma hos mig på söndag, men den planen blev ändrad. Får ta det någon annan dag. Inte så viktigt, jag blir ju ändå bara 22 så det är inget speciellt....

Ska gå och lägga mig nu, för imorgon har jag skola klockan 8.20 frågan är om jag verkligen orkar gå upp så tidigt på morgonen?

Ja du det är lite oklart det där....

Men vi hörs imorgon alla underbara....

Och tänk då är jag 22 år...

Shiit tiden går snabbt, snart är jag 25, är gift och har barn...

Men vi hörs

Puss och kram

Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0