sunday dinner

Heyy!
Igår åkte jag hem till min moster och hennes familj och firade min födelsedag. Det blev pizza och glass jätte god pizza och det var typ som en familjepizza så jag var tvungen att spara resten tills idag...
Så jag har lekt med mina kusiner hela dagen.. + att min kusin typ väckte mig klockan 07 för att hon ville att jag skulle följa med henne till simskolan...  Så jag har vart uppe länge fast när vi kom hem vid 9 tog jag en paus och sov...
Nu håller jag på och tvättar älskar att tvätta nooot, ne men det är så jävla tråkigt...
Sen blir det sunday dinner för mig :D
Bästa... Längtar verkligen till den 15 maj då jag ska åka till England i 5 dagar och bara äta engelskmat..
Men nu ska jag fortsätta att inte göra något...
Vi hörs ikväll
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0