Min pojjkis är ute med 20 grader

Heyy!
Idag har det vart en super lång dag på jobbet...
Har vart där hela dagen. Men det har gått bra ändå, hur mycket som helst att göra...
Ska snart sova men måste få tag på min pojjkis först. Han  är ute och har kul med sina 20 grader :( Hatar hatar det.. Varför är det så jävla kallt här :(
Imorgon eller om några timmar fyller min chef år.
Han tycker verkligen inte om att jag tar bild på honom. Så ni får tyvärr ingen bild, men tror att det kanske finns någon, någonstans i bloggen..
Imorgon kommer jag ha en dag fullt upp med en massa grejjer. Kommer springa på stan på morgonen och sedan ska jag åka till jobbet. Och vara där hur länge som helst. Men det kommer säker att gå jätte bra....
Men nu ska jag kolla på tv lite, sen är det sova som gäller för mig...
Vi hörs imorgon..
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0