Min helg

God morgon!

Har ju inte skrivit om min  helg. i fredags hade jag samba träning efter det så åkte jag hem bytte om gjorde mig i ordning för att åka till Grodan där Deniz var konferencier.. Sanaz fick även en ros och 3 drinkbiljetter av en snubbe snällt :) men dom hann vi aldrig använda, men men..
Det var trevligt sen efter det tog vi en snabb runda till Collage. och sen åkte vi och åt. Vi fick typ 2 kg pommes, men det var gott...
Igår hade jag samba träning + att jag var lärare. Så det var kul, men shiit jag var sjukt trött kom ju hem kl 4 dagen innan....
Självklart kollade jag på Melodifestivalen, är dock inte nöjd med att Anna vann, tycker att Eric skulle vinna men men... + att han är något snyggare, eller mycket snyggare kommer ha en lång konversation på jobbet imorgon om detta...
Och nu är det söndag vilket betyder tvätt om 4 minuter sen är det mina serier + plugg som gäller så vi får nog hörsas lite senare...
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0