inte min grejj

Heyy!
Tror det var ett tag sedan jag skrev...
Iaf så var det fredag igår, då åt jag middag med Batti och två till. Ganska trevligt, kanske inte min typ av grejj men men... Sen så har jag även gått på möte så nu börjar jag med Cambridge på måndag ska köra det i 3 veckor så nu är det bara att ge allt...
Sen så idag hade jag samba var hur trött som helst. Men det gick ganska bra ändå...
Sen nu har jag ätit god mat och kollat på dating in the dark. Ska sova snart för imorgon ska vi ha kalas för mig och en till person...
Juste alla mina kläder som jag har beställt från HM kom igår :)
Super taggad vill egentligen bara ut och resa och ha på mig allt, men det får jag nog vänta med..
Så vi hörs imorgon...
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0