imorgon är jag tränare

Heyy!
Snart är kvällen slut för mig... Ska upp klockan 10 imorgon för jag ska ha dansträning, jag ska hålla i samba kursen, kommer bli sjukt jobbigt, men hoppas att det går bra och att alla lär sig något... Då våran "riktiga" tränare inte är där...
Efter det ska vi ha årsmöte så måste gå på det också, sitter i styrelsen... Men om jag ska sitta kvar ett år till är det viktigt att det blir en del ändringar...
Nu har jag iaf firat min dag med tårta och en god middag..
Igår fick jag denna fina bild av Frej :)
Sen idag fick jag denna goda tårta av pappa <3
Så nu inväntar jag solsidan sedan är det dags att sova
God natt alla underbara så hörs vi imorgon
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0