Cambridgekuren Dag 2

Jag mår verkligen skit och är super hungrig, kan typ äta vad som helst...
Önskar redan att de här tre veckorna är slut så att jag får äta en sallad eller något likande det kan vara majs. Behöver föda.. Att dricka shakes 3 gånger per dag är lite jobbigt. + att jag dricker inte så mycket vatten som jag bör göra...
Min frukost, lunch och middag i 3 veckor
Känner att jag börjar bli lite grinig i skolan, men det går nog över.. Men imorgon blir nog den tuffaste dagen.
Tråkigt nog så slutar Max och Mårten och det betyder att vi ska ut. Kommer bli trevligt lite synd att jag inte kommer kunna äta något. att jag inte kan dricka det skulle jag kunna skippa men att inte äta det kommer kännas....
Nu vet ni iaf hur jag mår och detta är dag två vi får höras imorgon kväll, kanske kan skriva lite snabbt på jobbet... Om det inte är för mycket att göra eller om jag e arg :P
Puss och kram
Sheila woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0