Cambridgekuren Dag 1

Jag har haft en sjukt jobbig dag...
Har bara druckit mina 3 shakes. Tror verkligen att jag ska dö..
Vill ha en stor fet pizza.
Men det är bara att kämpa + att det finns en del folk som tror på mig. Så det är bara att jobba...
Kan ju börja med att säga att jag idag väger 67kg ska väga mig igen om en vecka. För att se hur mycket jag gått ned... Det står att man går ned mellan 1,5 - 4 kg i veckan och jag ska hålla på i 3 veckor...
Ska bli spännande att ställa sig på vågen
om en vecka :)
Men hoppas verkligen att detta funkar. Lite jobbigt att jag började med detta då det är påsk och allt. Men det är bara att göra det bästa. Just nu är jag super hungrig och får inte äta mer.. Så nu blir det te utan socker, hjälp hur ska det gå?
Tar hur mycket socker som helst.. Men men..
Hoppas iaf att detta blir bra.
Så hörs vi imorgon med dag 2
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0