Cambridgekuren

God kväll!
Om bara några minuter så börjar mina 3 nyttiga veckor.. Jag ska bara dricka cambridgekurens shakes i tre veckor..
Detta ska verkligen bli spännande jag får inte ens tugga tuggummi.. Men däremot har jag köpt mint tabletter som jag ska sitta och ta hela tiden...
I och med att jag dricker dessa drycker får jag bara dricka dessa tre gånger på dag. Så jag har lite problem hur jag ska göra. Eller rättare sagt vilken tid jag ska börja dricka...
Imorgon hade jag tänkt dricka den första klockan 9 sen kl 13 och den sista vid klockan 19, får se om jag lyckas hålla detta...
Så imorgon kommer jag bara att skriva om detta. + Lite mer men så ni får se hur mycket jag går ned och hur jobbigt jag kommer ha det... Ska skriva allt...
Men nu hörs vi imorgon bitti för då ska jag tvätta och drick min första kur. Jag har valt två smaker Mintchoklad och Choklad så jag hoppas att detta funkar bra...
Men vi hörs som sagt imorgon då jag återkommer mer...
Puss och kram sov så gott för det ska jag försöka göra.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0