Blomman däckade

God morgon!

Måste bara berätta att när jag kom till jobbet igår, hade min blomma däckat. Den var helt död :(
Men efter att jag letat upp en lampa och ställde den under så vaknade den till liv. Jag borde ha tagit en för och efterbild för det var helt sjukt...
Den var som en ballog, först tom sen när man blåst upp ballongen kommer den till liv. Så var min blomma...
Så efter att den mådde bättre mådde jag mycket bättre :)
Dagen igår spenderade jag iaf på jobbet. Trevligt som vanligt. Och idag ska jag dit igen, men först är det skola.
Sen ikväll vid 20 över nio ska jag på bio ska se Alice i underlandet i 3D ska bli riktigt bra...
Nu ropar skolan, vi hörs ikväll...
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0