Älskar jobbet

Heyy!

Har vart en lång dag idag. Först hade jag prov, det gick helt okej så hoppas att jag klarar mig. Att det känns bra betyder inte att det gick bra. Men hoppas hoppas hoppas...
Sen så åkte jag till jobbet. Var lite jobbigt då vi bara var tre personer...
Människor är sjuka och pluggar. Men jag är duktig, jag är där. Men jag kanske inte är lika duktig i skolan som jag skulle ha vart om jag inte jobbade. Men vad ska man göra när man älskar jobbet?
Kom hem för 1,5 timmar sen och har ätit lite paprika med fetaost och sen annat onyttigt.
Fick bra nyheter av pappa så de e sjukt bra :)
Allt funkar som det ska...
Nu ska jag kolla klart på Law and order så hörs vi imorgon.
God natt
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0