Trevligt igår

Heyy,
Jag har börjar fixa i min lägenhet...
Igår var jag ute med en tjejkompis vilket var jätte trevligt. Hade inte sett henne på 6 månader så det var super kul...
Dock är jag lite bakis just nu. Men det var det värt hade hur kul som helst. Träffade en del människor från företaget också.
Idag så är det ju bröllop så det ska jag se på fast bara på tv orkar inte riktigt gå ut och kolla på det.. Tror även att man ser mer på tv än om man skulle gå dit..
Ikväll får vi se vad som händer om jag går ut eller vad jag nu gör det är ju sista dagen för love stockholm.
Och så snart ska jag ta upp lite små saker till lägenheten, då låset inte är bytt vågar jag inte ta upp dom dyrare sakerna...
Men nu ska jag kolla vidare.
Så vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0