överraskningsfest

Hejsan Hejsan,
Är ganska trött nu, vad är det som händer med VM? 0-0 de två matcherna :S
jaja. Är super trött och har jobbat hela dagen, sen har jag vart i lägenheten och skruvat lite.. Imorgon är jag ledig så ska träffa Elin en stund på fika hon åker till Spanien ett tag så det blir nice..
Sen ska jag gå på en överraskningsfest. Och på söndag ska jag fixa lägenheten igen.. Ska verkligen bli super kul..
Snart är det inflyttning längtar verkligen..
Måste beställa EL till nästa vecka sen tror jag att jag har allt som behövs till mitt hem?
Och självklart så måste jag köpa de större sakerna till lägenheten..
Men vi hörs sen.
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0