Midsommar

Heey alla glada..
Jag har haft en jätte bra midsommar med en massa trevliga människor. Jag firade midsommar tillsammans med min moster och kompisar till hennes familj och så var självklart mamma där...
Det blev mycket och god mat... Grillade gjorde vi super gott verkligen..
Sen idag så fyller min moster där så släkten åkte hem till henne....
Det var verkligen super trevligt det med...
Sen gick jag upp lite snabbt till lägenheten och fixade lite saker..
Imorgon ska jag åka till IKEA och köpa min soffa är super duper taggad. Ska även köpa andra grejjer men jag ser verkligen fram emot min soffa så det kommer bli super..
Nu ska jag kolla på Farsan samtidigt som jag börjar packa ned lite kläder som ska upp till lägenheten imorgon...
Vi hörs sen
Puss och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0