flyttar snart

God kväll,
Jag är sjukt jävla trött och har hur mycket saker som helst att fixa. Men får ta och göra det imorgon...
Hela pappas lägenhet är upp och ned håller på att packa för att snart flyttar jag :)
Är verkligen super taggad...
Tänk att efter 22 år så kommer jag att flytta till mitt eget, eller eget och eget min pojjkis kommer att bo där med mig.. Så nu är det mycket som ska fixas. Har vart där tidigare idag och ordnat med en del saker så imorgon efter jobbet blir det att gå upp till lägenheten och ta med en massa grejjer...
Ska packa ned en del saker som ska med imorgon...
Men nu ska jag fortsätta kolla på This is it. Vi hörs imorgon.
Massa pussar och kram
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0